AZZARO este unul din reperele industriei luxului, istoria brandului cuprinzând o suită de povești de succes ce au menirea de a stimula imaginația și a determina o legătură afectivă cu brandul. Supranumit în anii `70 “creatorul starurilor”, designerul Loris Azzaro a reușit să devină cunoscut atât prin celebritățile ce i-au purtat creațiile, cat si prin extensiile de categorie specifice strategiilor de brand. Ne referim mai ales la parfumuri, marochinerie, eșarfe, cravate și ochelari.
În cazul ochelarilor, maison Azzaro deține două linii de produse, distincte prin adresabilitate – Loris Azzaro este o linie de ochelari exclusiv feminină ce numară 40 de modele, în vreme ce Azzaro Paris se adreseaza ambelor genuri de purtători. Colecția Azzaro Paris 2020 include 99 de modele, din care 47 sunt pentru femei, iar 56 de modele sunt bărbătești.
Casa de modă AZZARO a fost lansată la Paris, în 1967, însă Loris Azzaro a devenit faimos un an mai târziu, datorita unei acțiuni de PR. După ce a apărut pe coperta Elle din 1968, rochia de revelion semnată de Azzaro și purtată de Cheryl Tiegs a generat vânzari de peste 3000 de piese. Astfel, atelierul Azzaro de pe 65 Rue du Faubourg Saint-Honoré devine o destinație exclusivă a modei pariziene din anii 1970, locul de întâlnire a celor mai frumoase femei din lume. Loris Azzaro este supranumit “croitorul vedetelor” sau “croitorul nopții”. Perfecțiunea, măiestria și rafinamentul sunt distilate în cel mai bun stil haute couture, deoarece Azzaro crează croieli de mare impact, ce exprimă distincție și echilibru, departe de extravaganțe stridente. A conceput ținute unice pentru Liz Taylor, Tina Turner, Brigitte Bardot și Maria Callas, Claudia Cardinale, Sophia Loren, Raquel Welch, Jane Birkin, Dalida sau Romy Schneider.
În 2006, maison Azzaro a fost cumpărată de societatea andoreză Reig Capital Group. Portofoliul actual cuprinde două linii haute-couture destinate femeilor – Azzaro Atelier și Azzaro Couture, precum și Azzaro Paris, o linie prêt-à-porter administrată sub licență și specializată pe vestimentația masculină.
Începând cu luna septembrie 2004, colecţiile de ochelari Azzaro Paris sunt distribuite în România de către Sover Optica. Licența Azzaro Paris a fost preluată în anul 1999 de Grosfilley Lunettes odată cu integrarea Dorion, o companie specializată în comercializarea de ochelari pentru segmentul luxury și care deținea la acel moment drepturile de fabricaţie pentru ochelarii Azzaro.
Colecția de ochelari Charmant-Z este una din licențele proprii fabricantului japonez Charmant Group, fiind poziționată în segmentului mass market premium și adresându-se publicului masculin. Monturile Charmant-Z sunt expresia unui concept unitar de design ce combină performanțele Excellence Titan, cel mai performant aliaj de titan realizat de Charmant, cu dezideratele frumuseții funcționale pentru a oferi purtătorilor o imagine atemporală, precum și o inegalabilă fiabilitate și confort. Dacă Z reprezintă ultima literă a alfabetului, atunci colecția Charmant-Z simbolizează atingerea perfecţiunii printr-o evoluție fără sfârşit, în care tehnologia contemporană, designul de produs şi studiul materialelor fuzionează cu succes.
Plecând de la premisa că lumea se află într-o continuă evoluție, specialiștii mondiali ai titanului au reinventat brațele ochelarilor. Toate monturile ce compun Excellence Titan Line sunt echipate cu un sistem flexibil compus din 3 segmente din Excellence Titan, articulația inteligentă Links Function fiind brevetată la nivel mondial. Excellence Titan combină ușurința excepțională specifică titanului cu înaltă flexibilitate a materialelor înzestrate cu memoria formei, fiind cel mai confortabil dintre aliajele pe bază de titan pe care Charmant Group îl oferă astăzi clienților săi.
Performanțele inegalabile ale monturilor Charmant-Z, precum și eleganța stăpânită a formelor cu trăsături masculine au fost distinse cu diverse premii de excelență în design, modelul ZT1175 primind trofeul Eyewear of the Year 2013 la Salonul Internațional de Optică de la Tokyo.
Având ca motiv compozițional cablul de oțel împletit preluat din civilizația celtică, Charriol Eyewear este o linie de ochelari poziționată în segmentul mass market premium. Conceptul de proiectare ține seama de valorile binecunoscute ale brandului Charriol, rezumate în sloganul “L’art de vivre la difference”.
Ochelarii Charriol se diferențiază prin calitatea excepționala a finisării suprafețelor, prin juxtapuneri de materiale și texturi, aspectul luxury fiind susținut de manufactura artizanală și detaliile atent studiate (inserții de pietre semiprețioase, cristale Swarovski, decoruri din lemn exotic etc).
Charriol se adresează celor care cunosc și apreciază brandurile de prestigiu, dorind să poarte accesorii fashion remarcabile printr-un stil sofisticat ce combină o mare doză de originalitate, cu echilibrul dintre tradiție și modernitate. Consumatorul Charriol își dorește apreciere socială, accesoriile personale evidențiindu-se prin strălucire, rafinament și cele mai înalte standarde de calitate.
Charmant Titanium Perfection aparține categoriei mass market medium, fiind un house brand al Charmant Group.
Ocupând prima poziție în topul vânzărilor Grupului Charmant, colecția se remarcă prin diversitatea tipologiilor formale, perfecțiunea detaliilor, calitatea designului și performanțele materialelor. Monturile Charmant Titanium Perfection sunt confecționate din toate aliajele de titan furnizate de Charmant Group – Excellence Titan, Memory Titanium, Z-Titanium sau Beta Titanium (ß-Titanium) – reușind să asigure purtătorilor o excelentă funcționalitate. Aspectul high-tech al finisajelor și stilul contemporan se completează cu migala artizanală, rezultând o colecție apreciată de purtătorii de ochelari din întreaga lume, ce denotă o fuziune perfectă între modernitate, autenticitate, ușurință, robustețe și confort.
Monturile Charmant Titanium Perfection sunt destinate purtătorilor încrezători în propria persoană, atrași de autenticitatea designului și echilibrul perfect dintre formă și funcție, dintre performanțele aliajelor din titan și evoluția permanentă a noilor tehnologii.
Personalitatea brandului Charmant Titanium Perfection
• Ambițios – Ambiția de a produce cel mai bun produs
• Modern – În pas cu tendințele modei
• Accesibil – Acoperă diverse gusturi și cerințe
• Performant – Oferă maximă funcționalitate bazându-se pe materiale excepționale și tehnologii inovative
• Perfect – Formele sunt atent proporționate, detalii finisate cu minuțiozitate artizanală, materiale 100% biocompatibile pe bază de aliaje din titan, monturi de o inegalabilă ușurință și robustețe ce asigură un confort uimitor în purtare
Blackfin este un singurul house brand al fabricantului Pramaor și identifică ochelari confecționați din titan sau beta-titan, colecția fiind poziționată în segmentul eyewear designer. Brandul Blackfin – patentat, proiectat și fabricat de Pramaor Italia – reprezintă mixul perfect dintre confort, design și tehnologie. Blackfin înseamnă vitalitate și energie, perfecționism și pasiune, viziune și curaj, etică si responsabilitate socială. Blackin ilustrează excelența italiană, confirmând prin conceptul “neomadeinitaly” că responsabilitatea corporatistă s-a extins de la etapele de fabricație specifice monturilor optice, la impactul social și sporirea calității vieții pe care purtarea acestor produse le determină.
Designul, confortul, durabilitatea și imaginea socială sunt atribute apreciate de toți fanii monturilor Blackfin. De aceea, Blackfin utilizează materii prime de cea mai înaltă calitate, titanul sau beta-titanul de mare puritate fiind importate din Japonia. Colecția Blackfin deține o caracteristică unică în industria ochelarilor, brațele din beta-titan ale monturilor având grosimi de 0,5 mm. Titanul excelează prin durabilitate, rezistență, comportament antialergenic, stabilitate fizică și chimică, performanțele sale unice fiind utilizate în aeronautică, medicină, industria apărării și a obiectelor personale.
Blackfin experimentează noi frontiere ale utilizării titanului, realizând forme bine proporţionate, cu o precizie şi acurateţe fără precedent. Prin intermediul unor procese proprii bazate pe soluții tehnice inovative, Blackfin oferă purtătorilor de ochelari accesorii de o înaltă calitate, remarcabile prin stil şi personalitate, situate la granița dintre artă, design și tehnologie aplicată. Prin suplețea și cromatica monturilor, Blackfin provoacă experiențe multisenzoriale și invită imaginația la călătorie, la evadare.
Blackfin deține două trofee SILMO d’Or
Cu ochelarii de soare BF822 ARC, Blackfin câștigă “Premiul Special al Juriului“ la cea de-a XXIV-a ediție SILMO d’Or
Designerul Corrado Rosson se remarcă prin abordarea consecventă a inovațiilor ce redefinesc realizarea structurii monturilor optice. Blackfin avea deja în palmares un trofeu SILMO d’Or (2015) în categoria “Monturi optice – inovație tehnologică”. Patentat de Pramaor și inspirat de forma colților de rechin, Shark-Lock® constituie un detaliu tehnic ingenios ce asigură blocarea fără șuruburi a anourilor ce intră în componența modelelor BF731 Tiwi și BF 732 Eagle. Anul trecut, Blackfin BF 801 Slot Sun a fost nominalizat la cea de-a XXIII-a ediție a premiilor SILMO d’Or în categoria “Ochelari de soare” pentru o soluție tehnică inovativă – fabricat dintr-o singură placă de beta-titan, frontalul ochelarilor de soare Blackfin BF 801 Slot Sun nu utilizează șuruburi pentru susținerea lentilelor.
Blackfin Lamina Plus – mix între beta-titan și acetat de celuloză
Blackfin Lamina Plus, colecție lansată în februarie 2017, propune un nou mod de abordare a monturii, purtătorii atrași de contrastele dintre texturi putând opta pentru un frontal confecționat dintr-un mix de materiale: beta-titan și acetat de celuloză. Manufacturate integral în Italia, cele patru modele din colecția Lamina Plus utilizează acetat de înaltă calitate, secțiunea delicată a inelelor inserate în anourile structurii din beta-titan conferindu-le o expresie coerentă cu întreaga familie Blackfin.
Pentru cei care au deja o pereche de ochelari, monturile Blackfin sunt un prilej de schimbare. Pentru cei care îndrăgesc ochelarii cu personalitate și caută un accesoriu de imagine fiabil și biocompatibil deopotrivă, ochelarii Blackfin sunt alegerea perfectă. În peisajul actual dominat de modele ce-și împrumută formele, colorate într-o paletă clasică și utilizând materiale deja cunoscute, ramele de ochelari Blackfin se disting prin energie, emoție, cutezanță și autencitate. Ele oferă o alternativă remarcabilă prin aerul neconvențional, fiind mesagerii creativității specifice unui eyewear designer de sorginte italiană.
Filosofia mărcii e rezumată lapidar și convingător, “Looking Beyond. Always” fiind sloganul Blackfin ce îndeamnă purtătorii să-și depășească limitele.
Ochelarii Clark aparțin categoriei house brand și sunt poziționați in segmentul medium, configurând colecția cea mai bine vândută a fabricantului italian Trevi Coliseum. De peste 30 de ani, Clark este comercializat în magazinele de optică europene – Italia, Franța, Spania, Austria, Slovenia, Croația sau Cipru, precum și în magazine din Asia, Orientul Mijlociu sau Statele Unite.
Urmând viziunea brandului, colecția Clark 2020 extinde numărul de opțiuni, propunând monturi cu un caracter multifuncțional. Pentru miopi și presbiți, Clark a lansat în anul 2017 gama Clark CLIP On – monturi prevăzute cu parasolare ce se pot utiliza atât pe durata activităților desfășurate la interior, cât și în timpul expunerii organismului la lumină solară – iar pentru hipermetropi, monturile din seria RAPID oferă o soluție comodă de păstrare. Ambele tipologii de monturi sunt prevăzute cu pastile magnetice, fiind destinate să răspundă nevoilor de confort vizual de pe parcursul unei zile. Această facilitate multi-option se datorează unei inovații Trevi – în capetele brațelor sau la extremitățile temporale ale frontalului sunt inserate pastile magnetice fabricate de Calamit, specialistul mondial în magneți permanenți.
Pentru a satisface toate cerințele vizuale ale purtătorilor, Clark se prezintă ca o colecție completă, având disponibile peste 150 de rame de ochelari, 20 de modele cu parasolare CLIP On, precum și peste 90 de modele de ochelari de soare.
Colecția Charmant Perfect Comfort se adresează ambelor genuri, persoane cu un stil de viață activ ce apreciază confortul cotidian în toate ocaziile. Indivizi cu o mare încredere în sine, investesc în obiecte personale ce reflectă tendințele modei actuale și încorporează materiale sau tehnologii recente. Purtătorii de monturi Charmant Perfect Comfort sunt preocupați continuu de purtarea unor ochelari cu mare valoare adăugată, trăsătură ce presupune un echilibru între confort, estetică și materiale de înaltă calitate.
Începând cu luna iunie 2015, colecția de ochelari Charmant Perfect Comfort este distribuită în România de către Sover Optica.